Vážení zákazníci, ve dnech 29.9. a 30.9. bude v eshopu dovolená. Vaše objednávky odešleme 3.10.2022 Děkujeme!

Doprava - změny

Aktualizace k 18.5.

Od pondělí 18.5. bude možné opět zaplatit zboží v pobočkách Zásilkovny i v hotovosti. Stejně tak můžete zaplatit v hotovosti kurýrovi! Cena dobírky tak byla opět snížena. Otevřené už jsou téměř všechny pobočky Zásilkovny  - 2 750 v České republice a 600 na  Slovensku. Doručení na adresu zatím stále zůstává v režimu, že kurýra vybírá přepravce, aby Vaše zásilky byly doručeny co možná nejdříve. Děkujeme za Vaši přízeň!!!

Aktualizace k 15.4.2020:

Vážení zákazníci, u zásilek zasílaných od 15.4. (tedy přijatých od 14.4. od 11:00) již nebude možné vybírat mezi kurýrem DPD a Českou poštou, když chcete svůj balíček nechat doručit na adresu domů či v práci. V době platnosti mimořádných opatření jsou jednotlivé služby natolik přetížené, že by se Váš balíček mohl zdržet i několik dní. Hlavně Česká pošta čelí problémům s rozvozy a někde vůbec nefungují. Náš dopravce, společnost Zásilkovna tak zvolil strategii výběru dopravce na základě dostupnosti.

Co to znamená pro Vás? Vyberete si doručení "Doručení na adresu (kurýr či pošta)" a vše ostatní necháte na nás. Bude vybrán ten dopravce, který má ve vaší lokalitě volnou kapacitu a možnost doručit balík co nejdříve a tomu zásilku předáme. Nejpozději do dvou pracovních dní u Vás kurýr zazvoní. Jen dopředu nevíte, zda to bude DPD, nebo třeba PPL či poštovní kurýr (ten bude volen jen tam kde ostatní kurýři nedoručují či nemají kapacitu a pošta prokazatelně rozváží). Nic se tedy pro Vás nemění, cena je u všech stejná a doufáme že opatření chápete. Zároveň snad tento stav co nejdříve skončí a vy si budete moct volit dle vašich potřeb.

Děkujeme za přízeň a všem přejeme hodně zdraví!

Váš BodyFruit.cz

 

 

15.3.2020

Vážení zákazníci, jak všichni víte vláda přistoupila k zavedení opatření proti šíření nákazy koronavirem. Mezi nimi je i uzavření některých obchodů - a tedy i výdejních míst Zásilkoven. Je stále možné zaslat zásilku do otevřených obchodů (potraviny, drogerie, tabák atd.), dále některé mnoho dalších obchodů slouží jen jako výdejní místa bez prodeje. Můžete si být jistí, že místa která vyberete v našem eshopu jsou opravdu otevřená. Zavřené provozovny se v nabídce neukazují.

Další omezení se týká plateb v hotovosti - žádné výdejní místo Zásilkovny nebude přijímat hotovost pro platbu dobírky - je nutné zaplatit platební kartou u obchodníka a nebo v aplikaci zásilkovna (nebo ještě lépe převodem a na dobírku nezasílat). Místa bez platebního terminálu již nemohou být nadále výdejními místy, nelze je tedy vybrat za cíl vašich zásilek. Vzhledem k vysokému poplatku účtovanému bankami za použití karty, jsme dočasně museli zvednout cenu dobírky na 29 Kč. Pokud je to možné, doporučujeme objednání s platbou převodem, ten je stále samozřejmě zdarma.

Stejná situace je i u DPD - dobírku lze platit jen kartou a její cena je dočasně navýšena na 35 Kč

U České pošty zatím ke změnám plateb nedochází. I zde je však v možné, že dojde k omezování hotovostních plateb. Dočasně jsme vypnuli možnost objednat doporučený balíček, jelikož pošta omezuje služby a tyto balíčky nemusí doručovat. Stále lze objednat balík do ruky.

Chceme vás zároveň ubezpečit že můžete bez obav objednávat, náš eshop rozesílá bez dalších omezení. 

Děkujeme za přízeň a přejeme pevné zdraví!

BodyFruit.cz